Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2015

Σούπα γλυκοπατάτας



σούπα γλυκοπατάτας by biggestchef.blogspot.gr












Με αφορμή τον χιονιά που έρχεται, αποφάσισα να αρχίσω να φτιάχνω σούπες. 
Μια από αυτές τις σούπες, αποφάσισα να τις μοιραστώ μαζί σας.

Μια απλή σούπα γλυκοπατάτας. Η γλυκοπατάτα είναι ένα λαχανικό λίγο παρεξηγημένο και πολλοί αποφεύγουν να την χρησιμοποιούν στην μαγειρική. 
Εγώ την βρίσκω καταπληκτική, μιας και μπορώ να την χρησιμοποιήσω σχεδόν παντού, είτε μόνη της, είτε σαν συνοδευτικό. 


Απ ότι βλέπετε, αποφάσισα να βγάλω και μια φωτογραφία. Τόσα χρόνια έχω το μπλογκ και ένα σέλφι δεν έχω βγάλει στα φαγητά μου. 
Άντε τώρα που έγινε η αρχή, θα ανεβάζω συνέχεια. 


Ευχαριστώ για τα email που μου στέλνετε, συγνώμη αν  μερικές φορές απαντάω λίγο αργά. 


Σούπα γλυκοπατάτας (2 άτομα)

250-300 γρ γλυκοπατάτα
2 μέτρια καρότα
1 κρεμμύδι
2 κούπες νερό
ελαιόλαδο
αλάτι 
πιπέρι 
μισό κουταλάκι τζίντζερ ξερό
δύο φέτες ψωμί
λίγος παπαρουνόσπορος


Καθαρίζουμε την γλυκοπατάτα, τα καρότα, το κρεμμύδι και τα κόβουμε σε κυβάκια. Βάζουμε μια κατσαρόλα σε μέτρια ψωτιά, καλύπτουμε τον πάτο με λίγο ελαιόλαδο και ρίχνουμε το κρεμμύδι, το αφήνουμε μέχρι να μαραθεί, περίπου 5 λεπτά. Προσθέτουμε την γλυκοπατάτα και τα καρότα και τα αφήνουμε άλλα 5 λεπτά για να μαραθούν. Ρίχνουμε το νερό, ανεβάζουμε την φωτιά, αφήνουμε να βράσουν  ζωηρά για 1-2 λεπτά και την χαμηλώνουμε στο μέτριο προς χαμηλό. Αλατοπιπερώνουμε και βάζουμε και το τζίντζερ. 
Αφήνουμε να σιγοβράσουν για 20-25 λεπτά. 

Εν τω μεταξύ φτιάχνουμε τα κρουτόν.
Κόβουμε το  ψωμί σε κυβάκια τα ρίχνουμε σε ένα μπολ.
Τα ραντίζουμε με ελαιόλαδο, εμένα μου αρέσει να τα καρυκεύω με διάφορα βότανα και χοντρό αλάτι, σας το προτείνω.
Βάζουμε ένα τηγάνι σε μέτρια φωτιά και ρίχνουμε το ψωμί, το ψήνουμε μέχρι να γίνει τραγανό. 

Αφού βράσουν τα υλικά μας, τα περνάμε από το μούλτι για να πάρουμε μια κρέμώδη  υφή. 

Σερβίρουμε με τα κρουτόν και τον παπαρουνόσπορο. 




1 σχόλιο: