Πέμπτη 19 Αυγούστου 2010

Παγωτό σοκολάτας, δηλαδή gelato al ciccolato


Ήμουν έτοιμος σήμερα να γράψω για μία άλλη βάση της γαλλικής κουζίνας, για τους ζωμούς. Αλλά ας είναι καλά ο κολλητός μου. Ήρθε προχθές από το σπίτι και μεταξύ μεζέδων και ζύθων μου ανήγγειλε με στόμφο :'' Έφτιαξα παγωτό ''
Πολύ καλή φάση, το παγωτό θέλει υπομονή και για κάνα 4ωρο- 5ωρο σε έχει καθηλωμένο στο σπίτι, αν δεν έχεις παγωτομηχανή, που ούτε εγώ έχω αλλά ούτε αυτός έχει.
''Μπαα'', μου λέει,'' είναι πανεύκολο δεν θέλει αυτά που λες, θα σου πω εγώ μια συνταγή που θα δεις πόσο εύκολο είναι'' για λέγε του απαντάω, διότι αρχίζω και ψιλιάζομαι.
Η προπαγάνδα των 90s επάνω στο παγωτό υπάρχουν ακόμα επικίνδυνα και στις μέρες μας. Όταν είχαν βγει στην αγορά κάτι κονσέρβες με φυτικά λίπη, υποκατάστατα της σαντιγής και κάτι κονσέρβες με γάλατα, τις νοικοκυρές τις έπιασε πανικός.
Τι φτιάχνουν άραγε με αυτές τις κονσέρβες υποκατάστατα;
Και εδώ ήρθανε οι σεφ και οι ζαχαροπλάστες για να βάλουν τα πράματα στην θέση τους και τις κονσέρβες στις κουζίνες των νοικοκυρών.
Μέσα από τα τηλεπεριοδικά της εποχής μας συμβουλεύουν οι σεφ, ότι με αυτές τις κονσέρβες φτιάχνουμε παγωτό ( τρομάρα μας) .
Και δώσε συνταγές και πάρε συνταγές και γλυκά άνοστα ηλίθια απαίσια.
Έφτιαχνε μια θεία μου συνέχεια τα καλοκαίρια αυτά τα εκτρώματα και μας έδινε να τρώμε ( άντε τώρα παιδάκια που είμασταν και είχαμε στο μυαλό μας για παγωτό τον πύραυλο No ΟΝΕ της έβγα, να πρέπει να φάμε αυτή την αποτυχία με την γεύση πετρέλαιο)
Φρίκη!!! ακόμα δεν τρώω τίποτα από αυτήν, κατά τα άλλα δεν έχω πρόβλημα μαζί της είναι cool.
Για τον φίλο μου αφιερωμένο μπας και ξεκολλήσει, διότι ότι μικρομάθεις δεν μεγαλοαφήνεις.

gelato al ciccolato

Θα σας δώσω την βάση της κρέμας και εσείς μπορείτε να την εξελίξετε όπως θέλετε, εγώ χρησιμοποίησα σοκολάτα πικρή 70% κακάο.


υλικά:


250ml γάλα
250ml κρέμα γάλακτος
70γρ ζάχαρη
λίγο μέλι (2 κουταλιές της σούπας)
2 κρόκοι αυγών

μια πλάκα σοκολάτας 70% κακάο


εκτέλεση

Σε μια κατσαρόλα βάζουμε όλα τα υλικά και τα ζεσταίνουμε ανακατεύοντας τα σε χαμηλή φωτιά.
Λίγο πριν φτάσουν σε σημείο βρασμού κατεβάζουμε από την φωτιά.

Για την σοκολάτα

σε μπεν μαρί λιώνουμε την σοκολάτα μαζί με λίγη κρέμα.

Ενσωματώνουμε την σοκολάτα στο μείγμα που έχουμε κατεβάσει από την φωτιά. Αφήνουμε να κρυώσει και να φτάσει σε θερμοκρασία δωματίου.
Βάζουμε στην κατάψυξη.

Τώρα πρέπει να χτυπάμε το παγωτό με το σύρμα αρκετά συχνά για να μην κάνει κρυστάλλους
και για να παγώσει ομοιόμορφα.

Τα δύο πρώτα χτυπήματα τα κάνω κάθε τέταρτο, μετά τα επόμενα τέσσερα κάθε μισή ώρα, και μετά άλλα δύο κάθε μια ώρα.


3 σχόλια:

  1. ωραίος ο τρόπος παρουσίασης...που ξεκινάει με το προσωπικό και καταλήγει στη συνταγή! το κάνει πιο ενδιαφέρον σαν συνταγή. Μερικές φωτογραφίες και κανένα videaki θα το κάνανε ακόμα πιο ενδιαφέρον το blog!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς ήρθες στη blogoγειτονιά...
    Πολύ ενδιαφέρουσα συνταγή!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις και καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ym ευχαριστώ πολύ, φωτογραφίες σύντομα.

    painter καλώς σας βρήκα, δεν είναι μόνο ενδιαφέρουσα, αλλά και πολύ νόστιμη, ούτως η άλλως ότι δημοσιεύω το έχω φτιάξει πιο πριν εγώ. Αν έχετε κάποια απορία μην διστάσετε να με ρωτήσετε, ίσως σας βοηθήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή